loading...
عکس- دانلودنرم افزار روز
آخرین ارسال های انجمن
رضایی پور بازدید : 842 2012/06/03 نظرات (0)

۱-پاسخ به سوالات کلی شما :
۱- برای جستجو در متن کد های قالب بهتر است از دکمه ی Ctrl+F استفاده کنید.
۲- اگر قالب خود را نصب کردین و دیدن که قالب جدید و قدیم با هم به طور نا منظم نمایش داده می شوند در واقع شما کد قالب قبلی را به خوبی پاک نکردین , کد قالب قبلی را کاملا پاک کنید و بعد قالب جدید را نصب کنید.
۳-برای کپی کردن قالب ها از بخش دریافت قالب بهتر است که با کلیک Ctrl+A برای انتخاب کلی متن و کلیک Ctrl+C برای کپی برداری متن استفاده کنید.
۶-اگر از کاربران بلاگفا هستید و در هنگام نصب قالب پیغام ( قالب وبلاگ میبایست محتوای کد <BLOGFA> باشد ) برای شما ظاهر می شود, مشکل از قالب های تم دیزاینر نیست در واقع شما به جای قالب اصلی , یا قالب صفحات و یا قالب آرشیو را در قسمت قالب اصلی نصب کرده اید. دقت کنید.

۲-من از قالب های شما استفاده می کنم و لینک های شما را در قالب حذف می کنم آیا از نظر شما مشکلی وجود دارد ؟
تم دیزاینر سالیانه چند میلیون فقط بابت هاست پرداخت می کند.و این به جز هزینه های دیگر این سایت هست.شما از قالب استفاده می کنید بدون این که بدانید برای کد نویسی این قالب ها چند روز تمام وقت گذاشته شده و برای بالا آمدن فایل های این قالب ها برای هر نفر هزینه پرداخت شده.و تنها راه بازگذشت این هزینه های معنوی و مادی لینک های تم دیزاینر در وبلاگ ها و وب سایت های شما کاربران هست.در واقع شما با با حذف نکردن این لینک ها به افراد دیگر هم توصیه می کنید که از قالب های تم دیزاینر استفاده کنند.من در این جا اعلام می کنم حذف لینک تم دیزاینر از لحاظ دینی حرام است,از لحاظ قانونی جرم,و از لحاظ اخلاقی شرم آور است.

۳-من می خوام از کد قالب شما برای ساخت قالب جدید استفاده کنم آیا اجازه دارم ؟
تمام قالب های تم دیزاینر از صفر نوشته شده اند و کسانی که خود کد نویسی وب می کنند بهتر اطلاع دارند که نوشتن یک قالب استاندارد با تمام مرورگر ها آن هم از صفر چقدر سخت و خسته کننده و وقت گیر هست.مثلا فایل html قالب ۴۸ برای بلاگفا ۶۳۷ خط و فایل css این قالب ۴۰۹ خط شد.یعنی کلا این قالب ۱۰۴۶ خط کد نوشته شده.شما اگر همین مقدار فارسی تایپ کنید می بینید که چقدر سخت و خسته کننده هست.چه برسد به کد قالب که با هر مرورگر به یک شکل نمایش داده می شود و شما باید آن را استاندارد بنویسید.این همه حرف را زدم که در آخر بگویم اگر می خوایید از کد قالب های بنده برای ساخت قالب جدید استفاده کنید مشکلی نیست ولی حتما در footer (پایین وب سایت) نامی و لینک تم دیزاینر را ذکر کنید.ممنون.

۴-من می خوام قالب های شما را در وبلاگ و یا وب سایت خودم منتشر کنم آیا اجازه دارم ؟
من از این کار خیلی خیلی استقبال می کنم.البته اگر لینک و مشخصات کپی رایت قالب ها (تم دیزاینر ) دست کاری نشده باشد و فقط به عنوان معرفی یک قالب باشد.

۵-نحوه ی دریافت قالب از سایت شما و نصب آن بر روی سرویس وبلاگ نویسی را توضیح دهید ؟
۱- ابتدا وارد مدیریت وبلاگ خود شوید.
۲- تمام کد های قسمت ویرایش قالب خود را پاک کنید.
۳- کد سرویس وبلاگ نویسی خود را از سایت ما دانلود کرده و بعد محتوای فایل دانلود شده را  Copy کرده و در قسمت ویرایش قالب سرویس خود ، Paste کنید و سپس دکمه ی ثبت تغییرات را بزنید.
۴- حالا قالب شما نصب شده از آن لذت ببرید.

۶چگونگی قرار دادن عکس یا نوشته در قسمت تبلیغات ( بلوک ثابت ) در قالب وبلاگ را توضیح دهید ؟
در بعضی از قالب ها که مکانی برای تبلیغات در قالب در نظر گرفته شده است ,  کاربران به راحتی می توانند عکس و یا نوشته ی خود را در آن مکان خاص قرار دهد.
برای این کار کافی است این دو برچسب راهنما را در کد قالب خود پیدا کنید :

ادامه مطلب را بخوانید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت اختصاصی روستای نوده ی خورگام-رودبار زیتون این سایت در سازمان ساماندهی سایتهای ایرانی وزارت فرهنگ ثبت شده است از کسانی که مایل به همکاری میباشند دعوت به همکاری میکند این سایت وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست این سایت فقط به واسطه علاقه ما به روستای نوده طراحی شده فقط نوده خورگام نوده عمارلو نوده بهشت کوچک من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه
    نظر شما در مورد کلیات وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 2426
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 269
  • بازدید امروز : 1,831
  • باردید دیروز : 1,732
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 10,047
  • بازدید ماه : 32,400
  • بازدید سال : 176,566
  • بازدید کلی : 4,272,096
  • کدهای اختصاصی